پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 250844
هيچ نظارتي بر روي نوع عرضه پوشاک به بازار البسه وجود ندارد
تاریخ انتشار : 1400/04/26 10:32:34
نمایش : 1167
کارشناس مسائل اجتماعي گفت: متأسفانه هيچ نظارتي بر روي نوع عرضه پوشاک به بازار و طراحي البسه وجود ندارد در نتيجه شاهد وجود مدها و لباس‌هاي متناسب با فرهنگ غربي و متعارض با فرهنگ ايراني_ اسلامي هستيم.
رضا محمدي در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار به مناسبت هفته عفاف و حجاب گفت: مقوله عفاف و حجاب حاصل بروز و ظهور عملى دو فضيلت «حياء» و «غيرت» است. اين دو از نشانه ‏هاى اصلى ايمان است و بدون آن ايمان معنايى ندارد.
 
وي تصريح کرد: متأسفانه وضعيت عرضه حجاب و پوشاک به حدي رهاشده که طراحان به خود اجازه مي‌دهند با اين موضوع مهم جامعه با سليقه شخصي و سطحي برخورد مي‌کنند.
 
وي بيان داشت: متأسفانه هيچ نظارتي بر روي نوع عرضه پوشاک به بازار و طراحي البسه وجود ندارد در نتيجه شاهد وجود مدها و لباس‌هاي متناسب با فرهنگ غربي و متعارض با فرهنگ ايراني_ اسلامي هستيم.
 
وي اظهار داشت: متأسفانه دستگاه‌هايي همچون وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامي، وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت، سازمان استاندارد و سازمان گمرک‌ها همگي به‌نوعي متولي نظارت بر پوشاک، مد، لباس، توليدات و واردات البسه به کشور هستند. اين در حالي است که شاهد عدم توجه آن‌ها به مسئله عفاف و حجاب و در نتيجه آن بروز معضلات فعلي هستيم.
 
وي تصريح کرد: حجاب، در و ديوار مستحكمى است ممكن است انسان پابرهنه‏ى بدون كفش آزادتر باشد، اما تيغ‏ها و خارها چنان به پاها آسيب مى‏رسانند كه از نعمت پا و قدرت راه رفتن محروم مى‏شود.
 
وي در پايان گفت: در حال حاضر در جامعه شاهد پوشش‌هاي نامناسب براي آقايان و جوانان نيز هستيم و بعضاً برخي افراد براي يافتن پوشش مناسب دچار مشکل هستند. واضح است که ضعف مديريتي دستگاه‌ها يکي از مهم‌ترين عوامل تأثيرگذار بر خلأ فرهنگي در زمينه حجاب است.

انتهاي پيام/590پ
 
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html